تصویری ماخذ: انسٹاگرام/مادھوری ڈکشٹ مادھوری ڈکشٹ ماجا ما میں نظر آئیں گی۔

مادھوری ڈکشٹ اس کا ماننا ہے کہ اس کی ہم عصر خواتین کو ایسے کردار مل رہے ہیں جو انہیں اپنی عمر کے مطابق رہنے دیتے ہیں، جبکہ ہیروز کو اب بھی “گانا اور رقص کرنے کی ضرورت ہے”۔ تیزاب، بیٹا، ساجن، کھلنائک، ہم آپ کے ہیں کون اور دل تو پاگل ہے جیسی بلاک بسٹر ہٹ فلموں کے اسٹار ڈکشٹ نے کہا کہ مرکزی دھارے کا سنیما ہیرو سے نوجوان نظر آنے اور کمرشل فلموں کے سلسلے کو جاری رکھنے کا مطالبہ کرتا ہے۔ ’’میں ہیروز کو مورد الزام نہیں ٹھہرا سکتا کیونکہ جس طرح کی کمرشل فلمیں بنتی ہیں، انہیں گانے، ڈانس اور سب کچھ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

لہذا، وہ ہمیشہ کسی ایسی چیز کی تلاش میں رہتے ہیں جو انہیں جوان رکھے، جو برا نہیں ہے،” ڈکشٹ نے یہاں ایک گروپ انٹرویو میں کہا۔

90 کی دہائی کے اس کے زیادہ تر ساتھی بھی شامل ہیں۔ سلمان خان, شاہ رخ خان، اجے دیوگن اور اکشے کمار اسکرین پر اب بھی رومانوی کردار ادا کر رہے ہیں۔ دوسری طرف، ان کی خواتین ساتھیوں جیسے جوہی چاولہ اور روینہ ٹنڈن نے کردار پر مبنی کہانیوں کو آگے بڑھایا ہے۔

ڈکشٹ نے کہا کہ وہ خوشی اور فخر محسوس کرتی ہیں کہ فلموں میں خواتین اپنی عمر کے مطابق رہنے کے قابل ہیں۔ انہوں نے مزید کہا، “ایک عورت کے طور پر، میں سوچتی ہوں کہ میں جو کچھ کر رہی ہوں یا جوہی یا روینہ یا ہم میں سے کوئی بھی کر رہا ہے وہ بہت اچھا ہے، کیونکہ ہم زندگی میں آگے بڑھ رہے ہیں اور اسکرین پر بھی اپنے آپ سے سچے ہیں۔”

اپنی آنے والی ایمیزون اوریجنل فلم “ماجا ما” میں ماں کا کردار ادا کرنے والی 55 سالہ اسٹار نے کہا کہ ڈیجیٹل پلیٹ فارمز کی آمد نے کہانی سنانے والوں کو خواتین کے لیے پیچیدہ کردار لکھنے کا اعتماد دیا ہے۔

“مجھے لگتا ہے کہ وہ (ہندی فلم سازوں) کو یہ نہیں معلوم تھا کہ اس عمر کے گروپ کی خواتین کے ساتھ کیا کرنا ہے۔ OTT اور جس طرح کی کہانیاں سنائی جارہی ہیں، کسی فلم کو ہٹ بنانے کے لیے کوئی تجارتی رکاوٹیں نہیں ہیں۔ کمرشل فلمیں ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ بدلتے ہوئے، ‘بدھائی ہو’ جیسی فلموں کو دیکھیں جہاں ایک عورت مرکزی کردار ہے، وہ ایک 16 سالہ لڑکی کی طرح نہیں تھی جیسے درختوں کے ارد گرد بھاگتی ہو، کہانیاں پختہ ہو رہی ہیں، سامعین پختہ ہو رہے ہیں، کہانی سنانے میں پختگی آ رہی ہے۔ .

اداکار اپنے کیریئر کے اس مرحلے میں مصروف ہونے پر بہت خوش ہے اور حال ہی میں نیٹ فلکس کے شو دی فیم گیم اور ماجا ما سمیت کچھ بہترین کردار ادا کیے ہیں۔

ڈکشٹ نے مزید کہا، “میں خوش قسمت ہوں کہ مجھے یہ بہت سے کردار مل رہے ہیں اور میں اس سے لطف اندوز ہو رہا ہوں۔”

یہ بھی پڑھیں: تھلاپتی وجے شاہ رخ خان کی جوان میں نظر آئیں گے؟ ایٹلی کی تازہ ترین پوسٹ شائقین کو متاثر کرتی ہے۔

ماجا ما میں، اداکار پلوی پٹیل کا کردار ادا کر رہے ہیں، جو ایک ایسی عورت ہے جو اپنے متوسط ​​طبقے کے خاندان کی ریڑھ کی ہڈی ہے۔ آنند تیواری کی ہدایت کاری میں بننے والی اس فلم میں گجراج راؤ، رتوک بھومک، راجیت کپور، سیمون سنگھ، شیبا چڈھا اور نند کامت بھی ہیں۔ یہ 6 اکتوبر سے پرائم ویڈیو پر نشر ہونا شروع ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: امیتابھ بچن نے راجو سریواستو کو خراج تحسین پیش کیا، علاج میں مدد کے لیے خاندان کے ساتھ صوتی نوٹ شیئر کرنے کا انکشاف کیا

تازہ ترین تفریحی خبریں۔

.


Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Previous post پاکستان کے کسی وفد نے اسرائیل کا دورہ نہیں کیا، دفترخارجہ – ایکسپریس اردو
Next post تین فیصد سیلز ٹیکس قبول نہیں، مطالبات تسلیم نہ کیے تو ہڑتال کریں گے، صرافہ ایسوسی ایشن