نئی دہلی: گروگرام میں جمعرات (22 ستمبر، 2022) کو ہونے والی موسلادھار بارش کی وجہ سے شہر کے کئی حصوں میں پانی جمع ہوگیا اور بڑے پیمانے پر ٹریفک جام ہوگیا۔ ٹریفک پولیس کی ایک ایڈوائزری میں رہائشیوں پر زور دیا گیا ہے کہ وہ پانی جمع ہونے اور ٹریفک کی بھیڑ کی وجہ سے “ضرورت کے وقت ہی گھر سے باہر آئیں”۔

پولیس کے مطابق دہلی-جے پور نیشنل ہائی وے، سگنیچر ٹاور فلائی اوور اور ہیرو ہونڈا چوک پر پانی بھر جانے کی وجہ سے ٹریفک سست رفتاری سے چلی گئی۔

پانی جمع ہونے کی وجہ سے مے فیلڈ گارڈن، بسائی چوک، اے آئی ٹی چوک، اٹلس چوک اور سی آر پی ایف چوک میں بھی مسائل پیدا ہوئے۔

جمعہ کو گھر سے کام کریں: گروگرام ضلع انتظامیہ نے تمام دفاتر سے زور دیا ہے۔

جمعہ کو شدید بارش کے پیش نظر، گروگرام ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی نے ضلع کے تمام کارپوریٹ دفاتر اور نجی اداروں کو مشورہ دیا کہ وہ ملازمین سے گھر سے کام کرنے کو کہیں۔

“ضلع گروگرام میں 23 ستمبر کو موسلادھار بارش کی پیش گوئی کے پیش نظر، پانی جمع ہونے اور ٹریفک میں خلل پڑنے کے امکانات ہیں، اس لیے ضلع کے تمام کارپوریٹ دفاتر اور پرائیویٹ اداروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ جمعہ کو اپنے ملازمین کو گھر سے کام کرنے کی رہنمائی کریں تاکہ ٹریفک کی روانی بہتر ہوسکے۔ بھیڑ سے بچا جا سکتا ہے اور شہری ایجنسیوں کے ذریعے سڑکوں اور نالوں کی مرمت کا کام آسانی سے کیا جا سکتا ہے،” ایڈوائزری میں لکھا گیا ہے۔

ضلع انتظامیہ کے مطابق جمعرات کو گروگرام میں 54 ملی میٹر بارش ہوئی، وزیر آباد میں سب سے زیادہ 60 ملی میٹر بارش ہوئی۔

.


Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Previous post پاکستان نے تیسری بار ٹی ٹوئنٹی میں 200 یا زائد کا ہدف حاصل کیا
Next post PFI کے خلاف بڑا کریک ڈاؤن، 15 ریاستوں میں کثیر ایجنسیوں کے چھاپے، 106 افراد گرفتار | ٹاپ پوائنٹس